Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Moniky Kučerové, IČ 173 08 682

sídlem Halenkovice 132, 763 63

vztahující se k nákupu služeb prostřednictvím internetové domény monikakucerova.cz

I. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na nákup služeb prostřednictvím internetové stránky www.monikakucerova.cz (dále jen „internetový obchod“), kterou provozuje Monika Kučerová, IČ 173 08 682, sídlem Halenkovice 132, 763 63 (dále jen „poskytovatel“).
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu mezi poskytovatelem a fyzickou osobou, která je spotřebitelem ve smyslu ust. § 419 občanského zákoníku (dále jen „kupující“). Smlouva dle věty předchozí dále v textu jen „smlouva“.
Tyto obchodní podmínky se nevztahují na nákup služeb prostřednictvím internetového obchodu právnickou osobou nebo fyzickou osobou, která nakupuje služby v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „podnikatel“). Nákup služeb prostřednictvím internetového obchodu podnikatelem se řídí příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů, případně obchodními podmínkami poskytovatele vydanými pro tento účel.
Veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek se stávají součástí smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu způsobem dále stanoveným.
Smlouvu lze dle těchto obchodních podmínek uzavřít v českém jazyce.
Smlouva uzavřená dle těchto obchodních podmínek je uzavírána prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, přičemž náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základních sazeb.
Poskytovatel sděluje kupujícímu následující údaje:

sídlo poskytovatele: Halenkovice 132, 763 63;
telefonní číslo: +420 608 567 781;
adresa pro doručování elektronické pošty: monika@monikakucerova.cz

 

II. Uživatelský účet

Kupující si může vytvořit v internetovém obchodě uživatelský účet, jehož prostřednictvím může kupující objednávat služby (dále jen „uživatelský účet“). Kupující je povinen při registraci uvádět pravdivé údaje. Při jakékoliv změně údajů uvedených kupujícím v rámci registrace je kupující povinen provést bez zbytečného odkladu jejich změnu v uživatelském účtu.
Do svého uživatelského účtu se kupující přihlašuje prostřednictvím svého uživatelského jména nebo emailové adresy a hesla. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost o svých přihlašovacích údajích do uživatelského účtu. Poskytovatel neodpovídá za jakékoliv škody, které vzniknou v důsledku porušení povinnosti mlčenlivosti dle předchozí věty kupujícím.
Poskytovatel upozorňuje kupujícího, že přístup k uživatelskému účtu nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na údržbu technického zařízení poskytovatele (tj. hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele nezbytného k provozu internetového obchodu).
Kupujícímu je umožněno uzavřít prostřednictvím internetového obchodu smlouvu i bez registrace, tj. bez vytvoření uživatelského účtu.

 

III. Uzavření smlouvy

Veškerý obsah internetového obchodu je pouze informativní a jedná se o výzvu k podání nabídky k uzavření smlouvy. Poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu, jejímž předmětem bude poskytnutí služeb nabízených v rámci internetového obchodu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
Kupující provede objednávku tak, že zvolí požadované služby v prodejním formuláři, tento formulář vyplní a odešle (vyplněný prodejní formulář lze odeslat i prostřednictvím emailu). Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou zřejmé z vlastního procesu objednávky v internetovém obchodě. Před konečným potvrzením objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat, popř. změnit veškeré údaje vyplněné v prodejním formuláři. Objednávku kupující závazně dokončí v posledním kroku objednávkového procesu prostřednictvím tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“. Odeslaná objednávka kupujícího se považuje za návrh k uzavření smlouvy. Po odeslání objednávky bude na elektronickou adresu kupujícího odesláno automatické oznámení o přijetí objednávky (automatické oznámení o přijetí objednávky není akceptací návrhu k uzavření smlouvy ve smyslu ust. § 1740 odst. 1 občanského zákoníku).
V náročnějších případech (např. v případě objednávky specifické / nestandardní služby) může poskytovatel požadovat následné potvrzení objednávky kupujícím písemně, osobně, telefonicky, popř. jiným vhodným způsobem.
Smlouva je uzavřena v okamžiku odeslání přijetí objednávky (akceptace) poskytovatelem, a to na emailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, popř. v uživatelském účtu kupujícího.
Potvrzená objednávka kupujícího je považována za uzavřenou smlouvu. Poskytovatel zašle kupujícímu prostřednictvím emailu potvrzení o uzavřené smlouvě v textové podobě v přiměřené době po jejím uzavření, nejpozději však v okamžiku zahájení poskytování služeb. Smlouva je poskytovatelem archivována v elektronické podobě a není přístupná.

 

IV. Poskytnutí služeb

Služby budou kupujícímu poskytnuty způsobem sjednaným v uzavřené smlouvě. Bude-li na základě zvláštního požadavku kupujícího sjednán způsob poskytnutí služeb odlišný od způsobů nabízených poskytovatelem, nese kupující případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem poskytnutí služeb.
Kupující je povinen přijmout plnění služeb způsobem sjednaným ve smlouvě.
Poskytovatel umožňuje zejména následující možnosti poskytnutí služeb:

lekce na dálku - on line prostřednictvím internetu, telefonu,
lekce prostřednictvím osobního setkání.
Bližší podmínky poskytnutí služeb, zejm. případné náklady spojené s poskytnutím služeb, jsou kupujícímu sděleny v rámci procesu objednávky před jejím závazným odesláním.

Sjednané služby budou kupujícímu poskytovatelem poskytnuty v termínu sjednaném v uzavřené smlouvě. Před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy kupujícím je poskytovatel oprávněn začít s poskytováním služeb pouze s výslovným souhlasem kupujícího.
Je-li poskytovatel v prodlení s poskytnutím služeb, může kupující od smlouvy odstoupit, nesplní-li poskytovatel svoji povinnost poskytnout sjednané služby ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu kupující poskytl. Kupující může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že poskytovatel odmítl plnit nebo je plnění v určeném čase nezbytné s ohledem na okolnosti při uzavření smlouvy anebo kupující sdělil poskytovateli před uzavřením smlouvy, že je poskytnutí služeb v určitý čas nezbytné. Poskytovatel vrátí bez zbytečného odkladu po odstoupení od smlouvy kupujícímu všechna peněžitá plnění, která kupující podle smlouvy uhradil.
Odkaz na online výukovou lekci bude poskytovatelem zaslán 5-10 minut před zahájením lekce. Při pozdním přihlášení na výukovou lekci ze strany kupujícího bude on line výuková lekce o dobu tohoto pozdního přihlášení zkrácena bez nároku na slevu ze sjednané ceny za lekci.

 

V. Změny termínů jednotlivých výukových lekcí

 

Konkrétní výukovou lekci může kupující zrušit telefonicky či prostřednictvím emailu nejpozději do 8 hodin ráno v den, kdy má lekce proběhnout. V takovém případě se poskytovatel s kupujícím dohodne na náhradní lekci dle časových možností poskytovatele a kupujícího.
Pokud kupující výukovou lekci zruší po 8 hodině ráno v den, kdy má lekce proběhnout, bude kupujícímu za neuskutečněnou lekci účtován storno poplatek ve výši 50 % z ceny neuskutečněné lekce.
Pokud kupující výukovou lekci zruší 2 hodiny a méně před začátkem lekce, nebo v čase jejího zahájení, příp. se k on line výuce nedostaví (nepřihlásí), bude kupujícímu za neuskutečněnou lekci účtován storno poplatek ve výši 100 % z ceny neuskutečněné lekce.
Komunikace ohledně rušení lekcí a poskytnutí náhradních lekcí může být realizována telefonicky či emailem.
Telefonicky či emailem se lze domluvit na změně termínu výukové lekce, přičemž pro změny termínu platí pravidla uvedená v odst. 1-7 výše tohoto článku.
Kupující je povinen v dostatečném časovém předstihu před zahájením on line výukové lekce zkontrolovat funkčnost svých technických zařízení, prostřednictvím kterých bude lekce probíhat (počítač, mobil, internetový modem apod.) tak, aby byl schopen se k on line výukové lekci včas přihlásit. V případě technických potíží je kupující povinen ihned telefonicky informovat poskytovatele. Při zrušení on line lekce z důvodu technických potíží na straně kupujícího platí pravidla uvedená v odst. 1-6 výše tohoto článku.

 

VI. Cena a platební podmínky

U každé nabízené služby je v internetovém obchodě uvedena cena bez DPH (poskytovatel není plátcem DPH).
S celkovou cenou služeb včetně případných nákladů spojených s jejich poskytnutím je kupující seznámen před závazným dokončením objednávky.
Cenu služeb a případné náklady spojené s jejich poskytnutím je kupující oprávněn uhradit následujícími způsoby:

bezhotovostně bankovním převodem na účet poskytovatele na základě faktury vystavené poskytovatelem,
Cena služeb včetně případných nákladů spojených s poskytnutím služeb je splatná před zahájením poskytování služeb; úhrada sjednané ceny je podmínkou pro zahájení poskytování služeb. Na základě dohody mezi poskytovatelem a kupujícím může být v případě dlouhodobých výukových lekcí cena splatná měsíčně, zpětně, na základě počtu poskytnutých výukových lekcí v příslušném kalendářním měsíci.

 

VII. Práva z vadného plnění

Poskytovatel odpovídá kupujícímu, že mu poskytne sjednané služby bez vad. Zejména poskytovatel odpovídá za to, že služby:

odpovídají ujednanému popisu a dalším ujednaným vlastnostem,
jsou vhodné k účelu, který je poskytovatelem deklarován v nabídce.
Mají-li služby vadu, může kupující požadovat její odstranění poskytnutím sjednaných služeb bez vad. Poskytovatel však může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by poskytnuté služby měly bez vady.
Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha služeb a účel, pro který kupující služby koupil.
Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud

poskytovatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s předchozím odstavcem;
se vada projeví opakovaně;
je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
je z prohlášení poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou služeb bez vady a vadných služeb, které kupující obdržel. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada služeb nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od smlouvy, poskytovatel vrátí kupujícímu cenu bez zbytečného odkladu poté, co mu bude odstoupení od smlouvy doručeno.

Práva z vadného plnění může kupující uplatnit písemnou reklamací prostřednictvím emailu zaslaného na adresu monika@monikakucerova.cz . Reklamace musí obsahovat alespoň:

číslo objednávky;
popis vady;
kopii dokladu o zaplacení ceny.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se poskytovatel s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Poskytovatel oznámí kupujícímu rozhodnutí o reklamaci elektronickou poštou, nedohodne-li se s kupujícím jinak.

Další práva a povinnosti smluvních stran z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů (zejm. zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).

 

VIII. Odstoupení od smlouvy, výpověď smlouvy

Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy.
Odstoupit od této smlouvy může kupující jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným poskytovateli (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla poskytovatele nebo prostřednictvím elektronické pošty emailem zaslaným na adresu monika@monikakucerova.cz ). Kupující může k odstoupení od smlouvy použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je dostupný na internetové stránce www.monikakucerova.cz, není to však povinností kupujícího. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Poskytovatel bez zbytečného odkladu kupujícímu potvrdí prostřednictvím elektronické pošty přijetí oznámení o odstoupení od smlouvy.
V případě odstoupení od smlouvy vrátí poskytovatel kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, veškeré finanční prostředky, které od kupujícího na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, jakým poskytovatel tyto finanční prostředky přijal, neurčí-li kupující výslovně jiný způsob vrácení finančních prostředků.
Odstoupí-li kupující od smlouvy poté, co bylo plnění započato s jeho výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, je kupující povinen uhradit poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy.
V souladu s ust. § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanském zákoníku není kupující oprávněn odstoupit od smlouvy:

o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy;
o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy;
o dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla ujednána v době uzavření smlouvy s tím, že dodání je možné uskutečnit až po uplynutí třiceti dnů a jejichž skutečná hodnota závisí na výchylkách trhu nezávislých na vůli podnikatele;
o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám;
o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím;
o neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby;
o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil;
o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil;
o dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání;
o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období;
uzavírané na základě veřejné dražby podle jiného zákona, které může být spotřebitel fyzicky přítomen, nebo
o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle ust. § 1824a odst. 1 a 2 nebo ust. § 1828 odst. 3 a 4 občanského zákoníku.
Smlouvu o poskytnutí služeb na dobu neurčitou lze bez uvedení důvodu vypovědět ve 14 denní lhůtě běžící počínaje okamžikem doručení výpovědi (výpověď lze zaslat prostřednictvím držitele poštovní licence na adresu sídla poskytovatele/bydliště kupujícího nebo na email poskytovatele - monika@monikakucerova.cz či email kupujícího uvedený v objednávce).

 

IX. Závěrečná ustanovení

Smlouva uzavřená dle těchto obchodních podmínek, jakož i práva a povinností smluvních stran z ní vzniklé, se řídí výhradně právními předpisy českého právního řádu. Pro řešení sporů vzniklých z  smlouvy uzavřené dle těchto obchodních podmínek jsou příslušné české soudy. Tímto odstavcem nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
K mimosoudním řešení spotřebitelských sporů vyplývajících z uzavřené smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00 (www.coi.cz). Více informací je dostupných zde.
Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 27.7. 2023.

Žádost o odstoupení od smlouvy: